top of page

Algemene voorwaarden

Uw persoonlijke gegevens
  • U dient een geldig legitimatiebewijs, verzekeringspasje en tijdens het eerste bezoek eventueel een verwijsbrief bij u te hebben.

  • Wijzigingen kunt u per mail of contactformulier aan ons doorgeven.

  • Uw gegevens worden nimmer, zonder uw toestemming,  aan derden ter beschikking gesteld.

Uw algemene gezondheid
  • Tijdens het eerste bezoek of vooraf vraag ik u een gezondheidsvragenlijst in te vullen die betrekking heeft op uw gezondheid en medicijngebruik. Deze lijst dient u naar waarheid in te vullen, dit is van belang om complicaties tijdens of na de behandeling te voorkomen.

  • Als er wijzigingen zijn ten aanzien van uw gezondheid en medicijngebruik dient u dit tijdig te melden.

  • Uw medische en persoonlijke gegevens worden vertrouwelijk behandeld en vallen onder het medisch beroepsgeheim.

Afspraken

Afspraak verzetten?

Doe dit telefonisch en minimaal 48 uur (werkdagen) van tevoren. Afmeldingen voor de maandag dienen vrijdag uiterlijk om 12 uur te zijn gedaan.
 

  • Let op! De kosten van een niet nagekomen afspraak  worden NIET door uw zorgverzekeraar vergoed. Het staat als code C90 op uw nota.

  • Voor het niet nakomen van uw afspraak wordt minimaal €50,- euro in rekening gebracht.

Betaling

De factuur van uw behandeling kan direct via de pin betaald worden of ingediend worden bij uw zorgverzekeraar. Mocht uw verzekeraar niet de (gehele) factuur vergoeden dan sturen wij u een rest nota. Deze dient u aan de praktijk te betalen.

 

Na het pinnen kunnen wij de factuur voor u uitprinten en/of naar u  mailen. 

  • Op de factuur gelden de betalingsvoorwaarden van Payt

  • Facturen die niet tijdig worden betaald, worden overgedragen aan Payt die een incassotraject afhandeld.

  • Indien een factuur niet is betaald worden bestaande afspraken geannuleerd en geen nieuwe afspraken ingeboekt.

bottom of page